Sandra in America

Graduation!

Schrik er niet van, maar ik heb alweer een nieuwe update klaar staan. Het is vandaag 23 mei en dat betekend dat ik nog drie weken de tijd heb hier in Amerika. Ik vlieg namelijk 13 juni terug naar Nederlandse bodem. De vraag die ik het meest krijg is kijk je er naar uit om naar huis te gaan? Het antwoord wat ik echt of deze vraag kan geven is dat het lastig is en het mij dubbele gevoelens geeft. Het is eigenlijk het zelfde bij vertrek je begint aan een nieuw avontuur, maar je laat een oud avontuur met geweldige herinneringen achter. Ik heb dit jaar een heel nieuw leven opgebouwd met nieuwe vrienden en daarnaast kreeg ik er ook nog een nieuwe familie bij. Ik heb wel zin om weer naar huis te gaan om iedereen weer te zien, maar kijk ik er naar uit dat weet ik eigenlijk niet.

Afgelopen week is er niet heel veel gebeurd behalve graduation van een American High School en voor mij was dat van Prince Edward. Corona gooide natuurlijk ook roet in het eten want het lopen over stage dat werd hem niet. Gelukkig had mijn school daar nog wel iets op bedacht een senior drive tru. We waren welkom om naar de school te rijden en daar vervolgens je jaarboek en je senior sign op te halen met een fotootje natuurlijk. Het was wel leuk om de docenten weer te zien ondanks dat op 1,5 meter moest, want ja Corona. Dat was dan mijn Amerikaanse graduation.

De vraag is natuurlijk na een jaar HIgh School wat zijn nou mijn beste herinneringen? Ik zet er even drie op een rijtje voor jullie. De eerste herinnering ligt natuurlijk wel een beetje voor de hand maar het zijn toch de nieuwe vrienden die ik heb gemaakt dit jaar. Dat is denk mijn top herinnering van dit High School jaar. De tweede plek is denk ik homecoming week. De week dat je in alle gezelligheid de spirit van je school laten zien met verschillende activiteiten. Het laatste is dan denk ik wel de sporten na schooltijd. Dan kan ik je zeggen ik heb een goed basketbal seizoen gehad, maar het korte voetbal seizoen sprong er toch wel uit van gezelligheid. Helaas komt prom niet voor in dit rijtje, maar gelukkig word er in Nederland nog 1 georganiseerd.

De komende drie weken zal ik vooral bezig zijn met het voorbereiden op mijn vertrek naar Nederland. Dat houdt natuurlijk in een koffer halen, want ik heb teveel spullen. Het belangrijkste voor mij is om zoveel mogelijk tijd door te brengen met mijn vrienden en gastfamilie deze laatste 21 dagen.

Countdown: 21 days left.

Liefs,

Sandra

Reacties

Reacties

Jessica

Wat vliegt de tijd! Het zit er al weer bijna op, maar wat een mooie herinneringen allemaal! Geniet nog van je laatste weken en tot snel in NL

Groetjes Jessica Ruben en Hylke

Mara , Tjerk en Roland , Jacoba

Wat gaat het snel... en ik snap het helemaal..... zo dubbel allemaal maar dit heb je in de pocket!! Een heel apart jaar om nooit en echt om nooit meer te vergeten!!! Geniet van je tijd en tot in Nederland!!! Super woman ben je?!!

Grietje

Lieve Sandra, ik wens jou nog een fijne tijd met je vrienden en familie en wat een prachtige foto's van jou! Trots op jou! ? Benieuwd wat er allemaal in die grote koffer zit, in iedergeval heel veel mooie herinneringen ❤️ tot snel, liefs?

Marcella

Lieve Sandra,
Wat een mooi uit je hart geschreven blog. Je hebt een mooie ontwikkeling ondergaan, één waar je trots op mag zijn. En volgens mij gaan er nog meer volgen....
Geniet van de laatste weken in the USA!!!

Groetjes!

Kees en Anna

Lieve Sandra,

We hebben vaak contact maar woorden op papier zijn toch anders. Mooi geschreven en inderdaad weer heerlijk open ! Geniet de laatste weken volop met je vrienden, de dieren en met name met je gastouders en Amber !
Weet ook dat het naderende afscheid zeker niet voorgoed is. Wij zien er uiteraard naar uit om je zien, te knuffelen en je verder te zien groeien als mens.

Heel veel liefs van pa en ma en tot snel !

Marcella en Hans

Er is er één jarig, hoera hoera!
Sandra, van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag!! ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active