Sandra in America

Cape Charles

Het is eindelijk weer zover een update, zoals jullie weten heeft weer een tijdje geduurd maar dat zijn jullie onderhand wel gewend . Afgelopen weekend ben ik samen met mijn gastvader en gastzusje een weekendje naar Cape Charles geweest. We verbleven daar in een huisje van een vriend van mijn gastvader. Het hele weekend is mijn gastvader namelijk wezen vissen met zijn vriend Neill.

Vrijdag ochtend kwamen we aan in Cape Charles na een rit van 3 uurtjes. Amber en ik zijn in de ochtend Cape Charles doorgelopen, het is een klein maar relaxed plaatsje. We hebben daarna een lekkere strand wandeling gemaakt met een heerlijk zonnetje erbij. Na de strandwandeling gingen we terug naar het huisje waar we op Finn aan het wachten waren. Finn is vriend uit Farmville die een huisje heeft in Cape Charles met zijn moeder. We hebben een tijdje moeten wachten maar toen hij eenmaal aangekomen was heeft hij ons op de fiets alle plekje laten zien. We zijn daarna nog op het strand gegaan om even te vliegeren met een soort mini kite. In de avond hebben we bij een restaurantje gegeten wat volgens Finn en zij moeder 1 van de beste is en het is zeker goed eten.

Zaterdag ochtend ging de wekker vroeg, want Amber wilde de dag plukken. We gingen eerst na Finns huis om te bedenken wat we wouden doen die dag. We hadden besloten om naar het state park te gaan. Eenmaal aangekomen bij het state park pakte we de fietsen en hebben we een mooie fietstocht in de natuur gemaakt. Daarna zijn we het strand op gegaan, want het was lekker weer een graad of 27 die dag. We zijn vooral actief geweest op het strand met verschillende strand spellen en we hebben daarna de verkoeling opgezocht in de zee. We zijn ook nog naar het park in Cape Charles geweest om spikeball te spelen. Ik had nog nooit gehoord van spikeball, maar het is een aanrader. Spikeball is een sport met twee teams van twee en daarbij probeer je de bal tegen het net op de grond te slaan en het andere team moet daarop reageren. We hebben in de avond bij Finn gegeten en we hebben daar ook een hun zelfgemaakte ijs gegeten en dat was me toch lekker. Ze hebben namelijk een ijs winkeltje die normaal gesproken open is, maar vanwege covid-19 helaas niet. We hebben de avond afgesloten met spikeball.

Zondag ochtend rond een uur of acht was het tijd om naar huis te vertrekken na een leuk weekendje weg. Eenmaal thuis aangekomen waren de honden blij ons weer te zijn. Trouwens we hebben ook twee nieuwe geiten we hebben er nu 7. Zondag avond gebeurde er ook nog iets geks we kregen namelijk een telefoontje van de buren verderop. Die hadden namelijk een varken loslopen in hun achtertuin, zo wij hebben het varken opgehaald. We hebben het varken nu in de achtertuin en we verzorgen hem totdat de eigenaar zich meldt. Het is waarschijnlijk iemands huisdier, want hij loopt graag naast je en je kan hem aaien.

Dit was weer even een korte update over mijn weekendje in Cape Charles.

Countdown: 26 days left.

Liefs,

Sandra

Baukje

Hallo Sandra,
Zo jij hebt een top weekend gehad.
Geniet nog maar even van je verblijf daar. Nog maar een paar weken en dan zit het er al weer op. Wat is het toch nog snel gegaan.
Nog veel plezier hoor met de dieren en alle mensen daar om je heen.
Veel liefs Baukje en Rinze

Jan

Hi Sandra it’s obvious yuo have an incredibly good time over there in the States with your guest family, guest animals and guest friends. We here in NL are all looking forward to welcoming you back here but it must be hard for you to say goodbye to all the friends you have come to know there. Well I am sure there will be opportunity to return one of these days! Enjoy the days remaining! ?? greetings, Jan ( this is in English which may be better than your Dutch is now?)

Grietje

Wat een belevenis, wat een mooi verhaal Sandra! Jeetje, nog 26 dagen dat gaat echt snel. En dan straks afscheid nemen.... Masr win zijn blij om jou straks weer te zien! Geniet er nog heerlijk van meid! Heel veel liefs??

Jessica

Dit bericht had ik nog niet gelezen, klinkt als een heel leuk weekend!

Jessica ( en Ruben en Hylke)