Sandra in America

I am back!

Het is een tijdje geleden mijn laatste blog post, maar ik ben weer terug nadat er heel wat is gebeurd. Ik zal zeggen pak er maar even wat lekkers bij en wat te drinken want dit kan een tijdje duren, daarmee bedoel ik niet mijn volgende blog post. Ik ben namelijk wel van plan om iedere twee weken weer even wat van mij te laten horen, maar dat kan er wel eens erdoor heen schieten, want ik heb het best wel druk. Ik ga proberen om de twee weken een nieuwe blog post te plaatsen. Ik zal je in de blog post van vandaag je helemaal op de hoogte van alles zoals, mijn nieuwe gastgezin, school, basketbal en de leuke dingen die ik heb gedaan.


Het eerst waar ik jullie wat over wil vertellen is mijn nieuwe gastgezin en ik had niet een beter nieuw gastgezin kunnen wensen. Mijn gastgezin bestaat uit mijn gastouders Bill en Kathryn en ik kan het heel goed met mijn gastouders. Bill mijn gastvader is een jager wat wel echt typisch is voor een Amerikaan in Virginia. Ik ben er achter gekomen in de maanden dat ik Farmville woon dat er veel jagers zijn. Doordat mijn gastvader jaagt hangt het huis vol met opgezette dieren en hebben we een kluis vol met wapens. Naast mijn gastouders heb ik nog een gastzusje zij is 16 en gaat ook naar Prince Edward. Door mijn gastzusje Amber ben ik bij hun in huis beland, want ik kende amber al via school. Ze was zo blij om mij in huis te krijgen maar ze vond het ook wel spannend, maar ze was niet de enige want ik vond het ook spannend om opnieuw te beginnen in een nieuw gastgezin. Ik heb ook nog wat huisdieren ik heb namelijk drie honden Rusty, Mendie en Bella. Daarnaast is er ook nog een kat Boots die vaker verstopt is dan rondom de mensen behalve in de ochtend. Nu denk je dat was het maar nee, want we hebben de dieren buiten nog niet gehad namelijk de koeien, varkens (waarvan 1net baby’s heeft gekregen) en tenslotte is er nog een eenzame kip (ze willen wel meer kippen maar dat liep wat ander dan gepland). Dit was dan even een korte introductie van mijn gastgezin.

Het is inderdaad al een paar weken begonnen school. Het tweede semester nieuw vakken nieuwe klasgenoten en wat is dan wel mijn nieuwe rooster neem een kijkje hier onder:

  • First Block: Advance Art 1
  • Second Block: Algebra 2
  • Third Block: English 12
  • Last Block: Advance Survey of Biology Topics

Dit zijn vakken voor het tweede semester en tot nu toe gaat alles goed in is mijn gemiddelde in al mijn vakken een A. Daarnaast heb ik gelukkig in iedere les leuke klasgenoten waar ik goed mee kan opschieten. Ik mis wel van mijn eerste semester mijn gym uur. Het gaat op school gelukkig heel goed en ik heb gezellig met mijn vrienden. Daarnaast komt het voetbal seizoen er bijna aan in ongeveer in twee weken.

Basketball dat is ondertussen al weer afgelopen. Ik kijk terug op een redelijk basketbal seizoen met ups en downs. Ik heb wel heel veel plezier aan de sport beleeft maar aan sommige mensen om heen niet dankzij de sfeer. We waren in het begin namelijk geen team. De laatste wedstrijden begonnen we als team veel te winnen en kwam het team een beetje terug naar een team. Afgelopen week had ik ook senior night en dat betekent dat alles in het teken is van de seniors in het basketbal team waaronder ik en eerlijk gezegd is dat niet echt iets voor mij. Hierdoor begon ik wel voor de eerste keer in basis en speelde ik wat langer dan normaal gesproken. We hebben afgelopen vrijdag de laatste officiële game gehad en die hebben gewonnen terwijl tegen de nummer twee speelde. We waren gedeeld vierde met Buckingham, maar omdat we twee keer van Buckingham hebben verloren waren we uit de district. We hebben ons wel geplaats voor het Region tournament daar zijn we helaas niet verder in gekomen, want we verloren de tweede wedstrijd. Nu is basketbal dan echt afgelopen en gaan we focussen op voetballen.

Natuurlijk heb ik in tussentijd leuke dingen gedan met mijn gastgezin en vrienden. Ik ben in de kerstvakantie gaan fietsen samen met Amber dit was super gezellig. We hebben samen de high bridge trail gefietst. Het deed me wel goed om weer op de fiets te zitten, want dat mis ik stiekem wel een beetje. De high bridge trail is trouwens een oud treinspoor wat zich bevind door Appomattox, Nottoway, Cumberland en Prince Edward county. Het hoogtepunt van de high bridge is toch echt wel de high bridge trail state park daar bevindt zich namelijk de hoge trein brug met een mooi uitzicht.

Daarnaast ben ik met mijn gastmoeder en Amber naar Luray Caverns geweest. Luray Caverns zijn de grootste grotten in het oosten van Amerika. Voordat we de grotten in gingen hebben Amber en ik eerst nog een doolhof gedaan en voor onze leeftijd hebben we er toch veel plezier aan beleefd. Het leuke was dat het doolhof buiten was en er sneeuw was dus we gleden overal heen. Daarna was tijd voor de grotten en dat was wel indrukwekkend mooi.


Het jammere van de winter vond ik toch wel dat er geen sneeuw is gevallen deze winter. Doordat er geen sneeuw is gevallen zijn we maar naar de sneeuw gegaan. Amber en ik zijn namelijk samen wezen snow tubing als een Valentijns cadeau van mijn gastouders. Snow tubing houdt in dat je in een band naar beneden gaat. Dit ging me toch snel en het was super leuk en gezellig om samen te doen met Amber.

Dit was even een update over mij leventje in Amerika ondertussen is voetbal al een week gestart. Ik hoop dat jullie genoten hebben om eindelijk weer wat van mij te horen. Ik heb wel weer genoten om dit blog voor jullie te schrijven.

Liefs

Sandra


Reacties

Reacties

Baukje

Hallo Sandra,
Fijn om weer wat van je te horen.
We hadden al wel veel over je belevenissen gehoord van je ouders hoor. We blijven natuurlijk heel nieuwsgierig naar hoe het met je gaat.
Het is alweer bijna maart dus je tijd daar schiet alweer op. Wat gaat het toch ook snel weer. Geniet maar van al je belevenissen en laat ons ook weer meegenieten.
Veel liefs uit het koude,natte en erg winderige Leeuwarden.

Lisa

Super leuk sannie! Maar kom maar snel weer terug ?? xx

Grietje

Leuk om weer wat van jou te horen Sandra, en wat doe je het super goed, en fijn dat je zo geniet van alles, de tijd gaat nu echt snel... Leuke foto's! ? Dikke knuffel van ons❤️❤️

Roy

Inmiddels al weer twee weken geleden sandra ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active