Sandra in America

Homecoming week !

21 oktober was het dan eindelijk zover mijn homecoming week. Ik zal even uitleggen wat homecoming is een homecoming week is een soort spirit week voor de school. Tijdens de homecoming week ga je maandag t/m vrijdag verkleed in het thema van de dag naar school. Vrijdag is in de homecoming week spirit day dan staat alles in het teken van de school spirit.


Moana monday:
Maandag was het Moana monday. Deze dag ging je gekleed als iemand van Hawaii of als een toerist. Zelf was ik deze dag niet verkleed, want ik had geen kleding voor deze dag. Het was leuk om te zien hoeveel mensen er verkleed waren. Daarnaast is er in de homecoming week een strijd tussen de freshmen’s, soft mores, juniors en seniors. Zelf ben ik een senior. Ze tellen iedere dag hoeveel er in iedere leerjaar verkleed zijn in het thema. Voor de maandag waren de juniors en de seniors op een gelijke stand gekomen voor de eerste plek. De punten die je iedere dag verzameld worden op vrijdag bij elkaar opgeteld en daar komt een winnaar uit.

Fall back or go in the future Tuesday:
Dinsdag was het fall back or go in the future dat. De bedoeling was om op deze dag gekleed te gaan als een persoon van de toekomst of een persoon van het verleden. Deze dag waren er minder mensen verkleed dan de andere dagen, maar in mijn eerste block weight training waren er wel veel oude mensen te vinden. Ik heb mijn eerste block met veel seniors die ook echt verkleed gaan dus dat was wel heel leuk en grappig om te zien. Deze dag was ik zelf niet verkleed zoals vele anderen, want ik vond het thema niet heel leuk. Daarnaast was deze dag de eerste plek wel voor de seniors.

Wacky Wednesday:
Woensdag was het dan de dag dat je zo gele mogelijk gekleed naar school moest, wacky Wednesday. Dit hield ook wel in het is vandaag verboden om je kleding te laten matchen. Vandaag was ik dan eindelijk gekleed in het thema. Ik had zelf mijn happy socks aan en daarnaast kleding dat niet matcht (ik ben vergeten foto’s te maken deze dag). Daarnaast was mijn vriend Saad wel heel apart gekleed hij had gewoon alles aan gedaan wat hij zag liggen in de ochtend. Hij had een paar Wii sticks aan hem hangen een duikbril op en droeg daarnaast een cape van de Canadese vlag en nog veel meer andere dingen. De eind score van deze dag was wat minder leuk, want de juniors hadden op woensdag de eerste plek te pakken. Ik heb hier nog wel iets over te zeggen de strijd was namelijk niet helemaal eerlijk want vele seniors waren deze dag niet aanwezig ivm met een senior field trip voor college.

Disney day:
Donderdag was het Disney day. Donderdag was de dag dat je verkleed kon gaan als je favoriete Disney character. Ik zelf was die dag verkleed als Sully het blauwe monster van monster Inc. Daarnaast was Svenja het meisje en Ilene Mike het groen monster van monster Inc. We waren alleen niet de enige die die dagen waren verkleed als de figuren van monster Inc. In de school waren 3 Sully’s, 3 Mikes en wel 4 meisjes ondanks dat zei iedereen dat wij de beste monster Inc figuren waren. We hadden de kostuums gemaakt op woensdag. Donderdag zag je dus veel verschillende Disney figuren als voorbeeld mijn art docent was die dag als Sneeuwwitje.

Spirit day:
Vrijdag was denk ik toch wel de leukste dag van de week. Vrijdag was het spirit dat oftewel draag zoveel mogelijk paars en goud, want dat zijn de school kleuren. Daarnaast moest ik mijn homecoming shirt aan en mijn black cap op want ik ben een senior. Mijn zwarte cap had ik zelf die week al versierd. De versiering op mij zwarte cap had te maken met reizen en Exchange student zijn. We hadden vrijdag een halve dag school en begonnen rond half 2 met de parade. Zelf moest ik ook in de parade meelopen want ik ben een senior. De parade bestond uit verschillende auto en elke auto was versierd met decoraties. We hadden bijvoorbeeld een senior car, junior car, soft more car en een freshmen car. Daarnaast liepen in de parade verschillende sport teams, de band en alle seniors. Tijdens de parade liepen we langs de high, middle en elementry school en we deelde snoep uit aan de kinderen. Na de parade was het tijd voor de pepperell daar strijden de high school klassen tegen met verschillende kleine spelletjes. Hieronder een kleine sfeer impressie van de pepperell. Hier waren de gekozen docenten tegen elkaar een zing battle aan het doen.

De pepperell werd gewonnen door de softmores geloof ik, maar die speelden ook vals. Het was eigenlijk niet helemaal eerlijk. Na school gingen Svenja en ik mee met Ilene en Melissa naar haar huis. We hebben samen met Ilene en Meghan bij Taco Bell gegeten en dat was lekker, maar ik stikte wel in een taco?. Toen dit gebeurde wou Ilene bijna 911 bellen?. Na de hele Taco Bell ervaring gingen we richting de prince Edward home coming game tegen bleu stone. Goed ding van de avond we wonnen met 50 tegen 6. Tijdens de rust van de game was er een optreden van de band en werden de homecoming king en queen gekroond?. Dit was toch wel een raar iets maar wel iets typisch Amerikaans. Ik vind het zelf altijd heel leuk bij de football games en ik ga dat echt missen. Na een leuke en geslaagde avond met iedereen was de homecoming week alweer voorbij.

Hoe vond ik de homecoming week ervaring?
Ik vond het zelf een super leuke week. Deze week heb ik toch wel iets typisch Amerikaans gedaan. De homecoming beschrijf ik als een week waar gezelligheid centraal staat. Iedereen is vrolijker dan normaal en doen hun best om hun klas te representeren. Bijvoorbeeld met het versieren van de hallway en met pepperell er is dan echte strijdt te zien tussen de verschillenden klas jaren. In het kort heb ik dus een super leuke en gezellige week gehad met iedereen?.

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn blog. Ik hoop dat jullie er naar uit kijken om mijn volgende blog te lezen. Ik kijk er wel naar uit om jullie reacties te lezen.

Veel liefs ??
Sandra

Reacties

Reacties

Grietje

Wat beleef jij veel in een week, super leuk om te lezen! Maar geen taco's meer eten hoor? veel liefs van ons?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active