Sandra in America

Friday november 8

Vandaag even een blog post over een dag uit mijn leven in Amerika. Leuk feitje alvast het was vandaag hug an exchange student day. Het was reden voor veel knuffels vandaag omdat het ook best wel koud was vandaag. Het was vandaag denk ik overdag 7 graden en s’avonds -1.

Vandaag ging de wekker pas om 8 uur inplaats van 6:30 en dat voelde toch goed, ondanks ik al om 6 uur wakker was. We hadden vandaag geen school want het was tijd voor de sport physicals. Dat zijn testjes om te zien hoe gezond je bent en of je gezond genoeg bent om aan een sport deel te nemen op school. De physicals duurden best wel lang de hele ochtend. Ik had de physicals nodig, want maandag beginnen mijn basketball try outs, spanned! Over de try outs gesproken die zijn drie dagen lang en die beginnen op maandag 11 november en eindigen op woensdag 13 november.

Vandaag heb ik samen met Svenja muffins en brownies gemaakt. De brownies en de muffins waren super lekker. Wel een leuk dingetje over het maken van de brownies de heel keuken zat onder de chocolade na de tijd?. De muffins waren trouwens chocolate chips muffins. Delicious?.

Doordat ik vandaag een dagje vrij had van school ben lekker wezen voetballen in de tuin. Tijdens het voetballen ik de tuin had ik ook een pakket vanuit Nederland verwacht, maar die kwam niet. Dit had een reden want papa had het verkeerd adres opgeven, dus het pakket is weer terug onderweg naar Nederland. Ik dacht bij mij zelf eindelijk pepernoten vandaag maar dat werd het toch niet, thanks pap. Ik hou wel van je hoor??.

Het was natuurlijk ook vrijdag avond en dat betekent game day voor de eagles. Vandaag speelde prince Edward een home game tegen Cumberland. Cumberland is ook wel de rivaal van prince Edward want Cumberland is de county naast prince Edward. Ik ging vol goede moed naar de wedstrijd met 2 t-shirts aan, 2 truien aan en twee paar sokken aan. Ik kan je 1 ding vertellen het was erg koud ?. De kou kon natuurlijk de pret niet bederven want daar kan je je alleen maar op kleden dacht ik. Tijdens de game begonnen mijn handen wel erg koud te worden en een andere kleur aan te nemen, namelijk rood/paars. Ik voelde mijn handen totaal niet meer maar we hadden gelukkig dekens mee en het gene wat het meest hielp was toch echt wel de warme chocolademelk en de popcorn van coach??.

Natuurlijk zijn jullie wel nieuwsgierig wat de stand uiteindelijk was dat was natuurlijk een winst voor prince Edward met 50 tegen 0 voor Cumberland. Dit was toch een mooie uitslag want mijn gastvader en Leighann zijn beide graduated van Cumberland High school. Ondanks dat het -1 was heb ik toch wel een leuke en gezellige avond gehad met iedereen. Ik ben na de game meteen onder de warme douche gestapt. Ik heb hier onder nog eem leuke foto van Ilene, Svenja en mijzelf natuurlijk.

Nog even een speciale vermelding voor iemand in dit blog, want 8 november is namelijk de verjaardag van mijn lieve tante baukje gefeliciteerd met je verjaardag. Oké, oké... ik hoor mijn vader alweer zeggen en mijn speciale vermelding dan voor mijn verjaardag (hij was 6 november jarig). Pap nog gefeliciteerd en je begint wel oud te worden alweer 54??.

Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze blog post. Ik heb wel genoten om het voor jullie te schrijven.

Veel liefs

Sandra

Reacties

Reacties

Marcella

Hoi Sandra,
Wat leuk om je verhalen te lezen. Zo te lezen, ondanks dat de pepernoten niet zijn aangekomen, heb je het goed naar je zin in de States. Bij jou in de States waarschijnlijk geen Sinterklaas maar Thanksgiving met kalkoen. Ach, één troost; kalkoen gevuld met pepernoten is echt niet lekker ?.
Wij wachten op de volgende avonturen die je gaat beleven en voor nu de groeten van ons, Marcella en Hans.

Kees en Anna

Leuk om weer een blog te lezen. We kijken er altijd naar uit. Wel even een aantal kleine dingen (die hou je altijd immers).
Het pakket is natuurlijk een raar verhaal, twee letters verschil in adres. Dorp goed, postcode goed, nummer goed. Pakket zelfs in de wagen. Maar ja, dan is het vrijdagmiddag, en de chauffeur denkt, die road ken ik niet en het weekend staat voor de deur. Helaas gaat de service van PostNl en USPS niet zover dat er iemand het pakje eruit vist en het alsnog 50 mile verderop weer aan een wachtende ontvanger levert. Nu sturen we het weer terug naar Nl. Enfin, het zijn in ieder geval goed bereisde pepernoten. Nu maar hopen dat er voor 5 december alsnog pepernoten bij je aankomen.
En ja, inderdaad wel een beetje stom van mij, maar later kunnen we er vast erg op lachen.
Wel erg leuk om de foto's te zien, kennelijk is het downloaden gelukt !
Veel liefs van papa en mama en ja we missen je wel een beetje...maar dat wist je wel

Baukje

Lieve Sandra,
Wat is het leuk om zo op de hoogte te blijven van jou leven daar in Amerika. En wat was het een verrrassing dat ik zo'n mooie kaart van je kreeg voor mijn verjaardag.
Ja jammer hoor van het pakketje, maar het komt vast nog wel en dan smaken die pepernoten misschien nog wel lekkerder.
We hebben gezellige dagen gehad met de verjaardag van mij en van je vader maar misten je natuurlijk wel. Leuk dat we je toch even zagen via face time.
Lieverd veel plezier straks met het basketballen.
We horen vast wel hoe dat is en wat je er van vind.
Heel veel knuffels van ons hier uit Leeuwarden.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active