Sandra in America

De eerste twee dagen in Farmville!

Mijn eerste dag in Farmville 17/08/2019

Het was zoals gewoonlijk weer een vroege ochtend, want mijn shuttle naar Newark airport ging om 6 uur. Mijn vlucht richting Richmond ging om 8:30. het ontbijt heb ik benuttigd op het vliegveld samen met een Duits meisje die met dezelfde vlucht naar Richmond vloog. De vlucht verliep goed en snel, want we waren twintig minuten eerder geland dan gepland. Ik stapte het vliegtuig uit om naar de bagage claim te gaan na een beetje zoeken op een klein vliegveld had ik hem dan gevonden. Terwijl ik aan het wachten was voor mijn koffer verscheen uit het niets mijn CR met een bordje welcome Sandra. De CR bracht mij in zijn auto richting het gastgezin die bij de stal waren, want mijn gastzus Leighann had een paardrijd wedstrijd en is eerste geworden. Ik werd dus op mijn eerste dag meteen tussen de paarden gestopt en er was 1 klein dingetje paarden zijn toch best wel heel eng. Bij aankomst bij de stal stonden mijn gastvader en Svenja mij op te wachten met een bordje welcome in the USA Sandra (dit bordje was een stuk mooier en beter dan die van mijn CR). Na de paardrijd wedstrijd was het tijd om richting het huis te gaan waar ik tijdelijk kom te wonen. Eenmaal aangekomen maakte ik ook meteen kennis met de hond die op me begon te springen en dat was best wel eng. Nadat ik voor een half uurtje het huis had gezien gingen we er alweer vandoor, want Leighann ging verhuizen naar college. Ik heb op mijn eerste dag al meteen een college van binnen gezien en dat zag er groot uit. Voor het avondeten stond er een iets typisch Amerikaans op het menu namelijk macaroni en kaas. Na het avondeten gingen we in de auto terug richting het huis en ik was heel erg moe.


Lazy sunday 18/08/2019

Zondag werd ik rond 8 uur wakker vanwege het tijdverschil. De zondag bestond vooral uit niks doen en praten met mijn gastgezin. Het enige wat we hebben ondernomen is dat we naar Wallmart zijn geweest. Wallmart is een grote winkel met alles. In Wallmart heb ik mijn schoolspullen verzameld, want maandag begint de school al. Ten slotte hebben we een film gekeken. Ik ging vroeg naar bed, want ik was me toch een partijtje moe.

In mijn volgende blog vertel ik je hoe mijn eerste week in high school was!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active