Sandra in America

Welkom bij mijn avontuur!

Hallo en welkom op mijn blog!

Dit is de plaats waar ik je op de hoogte hou van mijn grote avontuur in Amerika. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest!

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Wil je op de hoogte worden gehouden wanneer er een nieuw blog online staat. Laat je email achter op de mailinglijst!

Leuk dat je met mij mee gaat op avontuur!

Groetjes,

Sandra

Reacties

Reacties

Baukje

Hoi Sandra,
Wat een belevenissen al zeg. Fijn dat je het naar je zin hebt daar. Het is erg leuk om je zo te volgen.
Veel liefs tante Baukje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active